söndag, februari 07, 2010

Finally!!


Äntligen har jag fått min nya TV och mitt Bose system! TV:n är en 46" Samsung LCD från deras 6-serie (LE46B656) med fullHD och inbyggd mediaspelare. Nästa steg kommer bli att köpa en liten adapter så jag kan använda dess internet funktioner till fullo. Och även strömma filmer genom det trådlösa nätverket. Ljudsystemet som jag köpt är ett Bose Cinemate GS II. Riktigt fint ljud och lätt använt. Fick även en universalfjärr till. Så nu är mitt pryl-bögeri-ha-begär stillat, för ett litet tag framöver iallafall...

Min nya fina TV :)



Bose´s fina design och ljud finns nu i mitt hem

2 Comments:

Anonymous Po said...

Skönt med jobb och pengar eller?

1:20 fm  
Anonymous Jeep said...

sakna bara PS3an då så man kan köra lite online baggy

7:28 em  

<< Home