tisdag, mars 30, 2010

En paus i vardagen...

En välbehövd paus i min vardag is commin up! Ska vara ledig eller rättare sagt ÄR ledig fram tills på tisdag nästa vecka. Fast på tisdagen är det bara en utbildning i Stockholm som gäller hela dagen. Så egentligen är jag ledig från jobb ända tills på onsdag. Om man räknar som jag gör iallafall :D. Så vad händer på ledigheten då? Jo imorra så drar jag och Tina upp till Dorotea, en lång roadtrip som kommer bli grym. Iallafall den delen då jag kör för då får jag bestämma vad som spelas på radion ;) Sen blir det att spendera påsk i Borgafjäll några dagar och sen tillbaks neråt. Ska bli så skönt att vara ledig så många dagar i sträck och att få tillbringa den lediga tiden i norrland också! Inte helt fy skam. Sånt gillar vi. Sånt gillar vi skarpt! Nu måste det packas lite också så jag hinner med min sovmorgon imorra med.