måndag, mars 29, 2010

Framtiden?

Kanske är dags att börja tänka på framtiden? Är medlem i en site som heter Buzzador. Där får man testa olika produkter eller tjänster genom internet. Fick ett tips om att testa en tjänst som fixar ditt premiepensions-sparande. Det man gör är att regga sig och sen välja vilken nivå man vill ligga på. Nivåerna är olika beroende på vilka risker man vill ta och sen får man ett mail varje vecka med resultat om hur det går. Tänkte det kunde ju vara värt att testa om inte annat eftersom jag inte har nån koll alls. Så nu får jag ett mail varje vecka där dem säger hur mycket fonderna har vuxit (eller sjunkit, det har dock inte hänt mig än :D). Riktig smidig tjänst som också är gratis för den delen!
Så kolla om Independent Investment Group om du inte har så bra koll på ditt sparande. För det hade inte jag iallafall tills jag gick med där. Du hittar dem här.