fredag, april 09, 2010

Från ett high till ett low

Var på fotomässan idag. Riktigt skoj. Fick lite sjysta bilder utprintade gratis och sånt skadar aldrig. Gick även omkring och pillade på en del roliga objektiv och kameror. Såna objektiv man bara kan drömma om men ändå. Hoppet är det sista som lämnar människan. Apropå hopp så försvann ett stort just precis. Snackade precis med Olof och hans band Syster Ingrid ska spela här i Göteborg idag. Var riktigt taggad på att gå och se dem idag. Men han ringde precis och sa att dem uppträdde sist dvs halv 1 inatt. Och eftersom jag ska jobba imorra så kan jag inte gå och se dem tyvärr. Det suger riktigt hårt. Får trösta mig med några youtube klipp på dem. Och kan lika gärna dela med mig lite också. Så tyvärr killar, ingen spelning för mig idag. Men ni spelar alltid i mitt hjärta!